2015. május 23., szombat

Csodaszép virágos&tüll nyári ruhácska, 86 cm - Jelenlegi ára: 2 590 Ft


Licit tárgya:
Csodás Tigerly ( Debenhams kollekció ) nyári  ruhácska
 Mérete:
12-18 hó, 86 cm
hossza: 52 cm
mellbősége: 2*27 cm
100 % pamut ( alószoknya pamut és poliészter )
saját derék megkötős
ujjatlan
dupla szoknyás
felső szoknya sárga virágos
alsó szoknya fehér + tüll fodros: )
fodros és pörgős
 alkalomra is tökéletes!!!
újszerű és álom szép
A ruhák használt ruhák!!!
Mosást-vasalást igényelnek!
Tűhegynyi lyuk előfordulhat, bár én nem találkoztam vele.
Ha egyéb hibát látok, jelzem!
Az adott méretet minden esetben feltüntetem, további mérés NEM áll módomban!
A 2015-ös postai díjszabást találja a borítékra kattintva!
Postázási feltételek:
Vásárlás után a vatera/teszvesz küld egy automatikus levelet, abban minden információt megtalálsz az utalással kapcsolatosan.
Ha bármi kérdésed van email-ben elérhető vagyok, szívesen válaszolok!
Sima postázás és utánvétellel való fizetés NEM megoldható!
A terméket ajánlottan/vatera futárral vagy MPL postacsomagként küldöm!
Adásvétel lebonyolítására 7 munkanapot biztosítok.
14 nap múlva negatív értékelés mellett a terméket újra hirdetem.
LICITET NEM TÖRLÖK!!!



Jelenlegi ára: 2 590 Ft

Az aukció vége: 2015-06-12 11:28
. Csodaszép virágos&tüll nyári ruhácska, 86 cm - Jelenlegi ára: 2 590 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése